пʼятницю, 24 серпня 2012 р.

Про дітей, дружбу....і браслетики

Ми живемо в приватному секторі і на аншій вулиці дуже багато дітей, і всі майже одного віку. Вони як збираються разом - це шось!!!!, такий гамір, сміх, рух. Одним словом весело. І от на днях моя доня і ще одна дівчинка прийшли до нас і попросили, щоб я зробила їм браслетики на руку. Ну я зробила: на вощений шнур нанизала бусин, бісеру, металевих підвісокі всього шо попадалось під руки. Дівчата задоволені  пішли до решти хвастатись. І тут я прозріла - більша половина дітей з вулиці прибігли до мене і почали просити, шоб я зробила браслетики(а інша половина прийшла на наступний день з тим самим проханням). І мусила робити)))) Декому навіть по два і три.
Жаль, не вдалось всіх зловити для фотографії))
а це лише деякі з наших)))

Немає коментарів:

Дописати коментар