середу, 27 лютого 2013 р.

Ту-ту

Ні-ні, в мене дах не поїхав і я не імітую звук потяга, просто зробила спідничку ту-ту (навіть не знаю, де правильно наголос ставити). Просто скоро в садочку свято і треба вдягнутись по-святковому от і випала нагода зробити спідничку. В мене полоски фатіну різної довжини - довгі і в два рази коротші. Робиться і справді швидко і легко.
І ше одна шапочка, вона трохи більша, типу більше звисає з голови. А квітка до неї ше не пришита, я просто так приклала, бо по кольору підійшло.
П.С. Ото буде радості як мала з садочку прийде і побачить її)))
Ше одне П.С. Я собі обіцяла зробити шось для малого. Я зв'язала йому гарненьку безрукавочку з альпаки, зішила її, поміряла, а вона замаленька....довелось все попороти. Тепер чекаю натхнення, шоб її ше раз вив'язати))))


2 коментарі:

  1. Іра, дуже класна юбка! Колір мені подобається, а дівчатка в такому одязі виглядають суперово!
    Тепер треба ще фото моделі в студію:)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую))) Я вже чекаю свята в садочку, шоб малу пофоткати)))

    ВідповістиВидалити