четвер, 21 березня 2013 р.

Маки

Ось такі пов'язочки)))




А фон деяких маків - це те, над чим я зараз в поті чола труджуся. Вишита сорочка... Я коли була вагітна (перший чи то другий раз не пам'ятаю, то все було швидко) я вишила собі і чоловікові сорочки, але на чорній тканині. Потім родила, і вони мені перестали подобатись. Тому вирішила вишити на білому полотні. Свою почала вишивати ше минулого літа, а потім пропало натхнення, бо там стільки роботи.....Я встигла тільки один рукав вишити і то не повністю.  І ось минулого тижня натхнення повернулось))) І тепер вишиваю стахановським темпом, шоб встигнути до Великодня. І то встигнути не тільки свою, а й чоловікову (з нуля). Ну, одним словом, тримайте за мене кулаки, шоб на Пасху до церкви ми всі пішли в вишиванках!!!

8 коментарів:

  1. Грані пов"язочки, і - бажаю все встигнути, як ти так хочеш!

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж думала над своєю вишиванкою, але й справді можу не закінчити. Маки сподобались, особливо блакитний.

    ВідповістиВидалити
  3. Ира, потрясающе красиво! Обожаю такие рукодельные маки!

    ВідповістиВидалити
  4. Какие замечательные цветочки ^^

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую)) Чекають весни, щоб їх одягнули)))

    ВідповістиВидалити