неділю, 26 травня 2013 р.

Готова робота

Ось я і закінчила свою першу вишивку!!! Лаванда зацвіла)))) Ще правда остаточно не оформила,  але чоловік обіцяв зробити рамочку))) Проте відчиталась в перших числах (точніше третя)))))
А ше я восени посадила на подвірї лаванду і зараз вона почала подавати ознаки життя - нові зелені листочки)))
А це посилання на блог Іри, Ручные вещи організатора цього СП. Там 31 числа розквітне сила-силення лаванди в горщиках)))

І ще я дуже люблю кульбаби))) Я не можу проходити повз них))) На днях бавилась зі своїми дітлахами, так як ми бавились в дитинстві. Береш кульбабку і питаєш: "Дід чи баба??" І дмухаєш, якщо лишилось ше "волосся" то баба, якщо ні, то дід. Вони ТАК тішились, шо ми всі кульбаби в районі повиривали)))


12 коментарів:

  1. Іринко, які класні шовчики! Так акуратно!
    А ми в дитинстві із кульбабок плели віночки - всі руки були вимазані!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ООО!!! це теж було))) скільки платтячок зіпсовано було))))

      Видалити
  2. Столько работ уже видела! Все такие разные, но такие красивые! Жду оформления :)

    ВідповістиВидалити
  3. Іра, чудова лаванда в тебе вийшла!!!
    Дуже приємно познайомитись, прекрасні роботи - особливо вишиванки сподобались!!
    Завжди рада спілкуванню,запрошую в гості. Віка. http://nikulj.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за теплі слова))) Мені дуже приємно)))
      Я теж рада знайомству))

      Видалити
  4. Я прогавила, але все одно хочу висловити захоплення!!! Привіт лаванді :)

    ВідповістиВидалити