середу, 17 липня 2013 р.

Київ


Шановні дівчата!
Попрошу хвилинку вашої уваги!
Сьогодні я всіх запрошую на невеличку екскурсію нашою столицею і просто надзвичайно красивим містом  - Києвом!!!
Я пробула там майже десять днів і трохи встигла погуляти...
Це моя не перша поїздка туди. Колись ми з батьками їздили сюди кожного літа....
Але цього разу я побачила Київ якось по-новому...і просто закохалась в це місто.
                                                        Оперний театр





                                                Пуща Водиця




                                          Музичний медвідь в ТЦ Україна
                                                      З татом
                                                         Центр










А коли я повернулась діти почали мені показувати всі царапини і синяки, які вони набили за час моєї відсутності і я мусила то все перецьомати. Класно бути вдома!!!!


П.С. Це була частина пернша, бо через дві години ми сідаємо на потяг і знову їдемо в Київ, але цього разу вже цілим сімейством)))) Так що, до зустрічі))))


Немає коментарів:

Дописати коментар